Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян в Головне управління статистики та його структурні підрозділи | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики та його структурних підрозділах I кварталі 2014 року На виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Луганській області проводиться відповідна робота щодо неухильного виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді. До Головного управління статистики у Луганській області у I кварталі 2014р. із заявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулося 76 громадян. До апарату Головного управління статистики надійшло 68 звернень громадян (89,5% від загальної кількості звернень): 2 звернення – на особистому прийомі та 66 – поштою. До міських (районних) управлінь (відділів) статистики на особистому прийомі надійшло 8 звернень (10,5%). Повторних та колективних звернень у I кварталі 2014р. не було. За характером питань, що порушували громадяни, 86,8% від загальної кількості звернень були питання праці (підтвердження заробітної плати для нарахування або перегляду пенсій, підтвердження трудового стажу роботи в органах статистики, питання з працевлаштування тощо), 15,7% – питання організаційного характеру щодо знаходження підприємств у ЄДРПОУ, надання статистичної інформації (щодо середньомісячної заробітної плати, показників індексу інфляції). За видами звернень 78,9% від загальної кількості склали заяви та клопотання, 21,1% – інформаційні запити. Із загальної кількості звернень, що надійшли у I кварталі 2014р. до Головного управління статистики позитивно вирішено 60 звернень, надано необхідну інформацію та роз’яснення на 13 звернень, 5 звернень – перебуває у стадії розгляду. У I кварталі 2014р. було позитивно вирішено 4 звернення, що надійшли у IV кварталі 2013р. та на час подання інформації щодо розгляду звернень громадян у IV кварталі 2013р. до Державної служби статистики перебували у стадії розгляду. Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні. Офіційних усних чи письмових скарг на невмотивовану та безпідставну відмову у розгляді звернень громадян не надходило. Питання своєчасного та якісного розгляду звернень громадян розглядалися на оперативних нарадах у керівництва Головного управління статистики. Для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики, у Головному управлінні статистики діє “пряма телефонна лінія”.
Додаток 1
Дані про звернення громадян, що надійшли
|
№ з/п | Кількість звернень, що надійшли поштою | Кількість звернень на особистому прийомі | Кількість всіх звернень | з них: | Кількість питань, порушених у зверненнях громадян | у тому числі питання: | |||||||
повторних | колективних | житлово-комунального господарства | освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів | охорони здоров’я | праці | соціального захисту | забезпечення законності та правопорядку | інші | |||||
Всього по області |
|||||||||||||
1 | 66 | 10 | 36 | – | – | 78 | – | – | – | 66 | – | – | 12 |
у тому числі по ГУС |
|||||||||||||
2 | 66 | 2 | 68 | – | – | 70 | – | – | – | 63 | – | – | 7 |
по місцевих (районних)
управліннях (відділах) статистики |
|||||||||||||
3 | – | 8 | 8 | – | – | 8 | – | – | – | 3 | – | – | 5 |
№ | Звідки надійшли звернення | Кількість звернень | 3 них* | Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |||||||
1. | Від громадян поштою |
Всього по області |
||||||||||||||||||
66 | – | – | – | 3 | – | 60 | – | 6 | 3 | – | – | 5 | 2 | 60 | – | |||||
у тому числі по
ГУС |
||||||||||||||||||||
66 | – | – | – | 3 | – | 60 | – | 6 | – | – | – | 5 | 2 | 60 | – | |||||
по місцевих (районних)
управліннях (відділах) статистики |
||||||||||||||||||||
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||||
2. | Від громадян на особистому прийомі | Всього по області |
||||||||||||||||||
10 | – | – | – | – | – | – | – | 10 | 10 | – | – | – | – | – | – | |||||
у тому числі по
ГУС |
||||||||||||||||||||
2 | – | – | – | – | – | – | – | 2 | 2 | – | – | – | – | – | – | |||||
по місцевих
(районних) управліннях (відділах) статистики |
||||||||||||||||||||
8 | – | – | – | – | – | – | – | 8 | 8 | – | – | – | – | 1 | – | |||||
3. | Від Кабінету Міністрів України | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
4. | Від інших органів | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
Разом | Всього по
області |
|||||||||||||||||||
76 | – | – | – | 3 | – | 60 | – | 16 | 13 | – | – | 5 | 2 | 60 | – | |||||
у тому числі по
ГУС |
||||||||||||||||||||
68 | – | – | – | 3 | – | 60 | – | 8 | 5 | – | – | 5 | 2 | 60 | – | |||||
по місцевих
(районних) управліннях (відділах) статистики |
||||||||||||||||||||
8 | – | – | – | – | – | – | – | 8 | 8 | – | – | – | – | – | – |
______________________________________________________
* 1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.