Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян в Головне управління статистики та його структурні підрозділи
Головна
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Доступ до публічної інформації
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Статистична інформація
Експрес-випуски
Прес-випуски
Метаописи держстатспостережень
Методологія та класифікації
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств і організацій України
Замовлення статистичної інформації
Корисна інформація
Здійснення реформ в Україні
Конкурс на заміщення вакантних посад
Всеукраїнський перепис населення
Поштова скринька:
Дошка оголошень
Архів: 2013 | 2012 |2011 | 2010 | 2009 | 2008
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики та його структурних підрозділах
IV кварталі 2013 року


На виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Луганській області проводиться відповідна робота щодо неухильного виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

До Головного управління статистики у Луганській області у IV кварталі 2013р. із заявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулося 44 громадянина. До апарату Головного управління статистики надійшло 41 звернення громадян (93,2% від загальної кількості звернень): 7 звернень – на особистому прийомі та 34 – поштою. До міських (районних) управлінь (відділів) статистики на особистому прийомі надійшло 3 звернення (6,8%).

В IV кварталі 2013р. надійшло 1 повторне звернення громадянина щодо надання довідки про підтвердження трудового стажу на російській мові.

Колективних звернень у IV кварталі 2013р. не було.

За характером питань, що порушували громадяни, 79,5% від загальної кількості звернень були питання праці (довідки про розмір заробітної плати для нарахування або перегляду пенсій, питання щодо підтвердження стажу роботи в органах статистики тощо), 20,5% – питання організаційного характеру, перереєстрації підприємства, надання статистичної інформації (щодо рейтингових показників, індексу інфляції).

За видами звернень 86,4% від загальної кількості склали заяви та клопотання, 13,6% – інформаційні запити.

Із загальної кількості звернень, що надійшли у IV кварталі 2013р. до Головного управління статистики позитивно вирішено 39 звернень (88,6%); надано необхідну інформацію та роз’яснення на 5 звернень (11,4%); 4 звернення – перебуває у стадії розгляду. Крім того, у IV кварталі 2013р. було позитивно вирішено 4 звернення , що надійшло у IІI кварталі 2013р. та на час подання інформації щодо розгляду звернень громадян у III кварталі 2013р. до Державної служби статистики перебувало у стадії розгляду.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Офіційних усних чи письмових скарг на невмотивовану та безпідставну відмову у розгляді звернень громадян не надходило.

Питання своєчасного та якісного розгляду звернень громадян розглядалися на оперативних нарадах у керівництва Головного управління статистики.

Для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики, у Головному управлінні статистики діє “пряма телефонна лінія”.

Додаток 1

Дані про звернення громадян, що надійшли
до Головного управління статистики у Луганській області
у ІV кварталі 2013 року


№  з/п Кількість  звернень, що надійшли поштою Кількість  звернень на особистому прийомі Кількість всіх   звернень з них: Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
повторних колективних житлово-комунального господарства освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів охорони здоров’я праці соціального захисту забезпечення законності та правопорядку інші
Всього по області
1 34 10 44 1 44 35 9
у тому числі по ГУС
2 34 7 41 1 41 34 7
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
3 3 3 3 1 2



Додаток 2

Дані щодо звернень громадян, що надійшли
до Головного упраління статистики у Луганській області
у IV кварталі 2013 року



Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою  
Всього по області
    34 1 33 1 4 34
     
у тому числі по ГУС
    34 1 33 1 4 34
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
   
2. Від громадян на особистому прийомі  
Всього по області
    10 5 5 5 5
     
у тому числі по ГУС
    7 4 3 3 4
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    3 1 2 2 1
3. Від Кабінету Міністрів України
4. Від інших органів
  Разом  
Всього по області
    44 1 38 6 5 4 39
     
у тому числі по ГУС
    41 1 37 4 3 4 38
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    3 1 2 2 1

____________________

* 1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.


При публікації матеріалів посилання на Головне управління статистики у Луганській області обов'язкове.
© Головне управління статистики у Луганській області