ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ1
за січень-березень 2018 року
|
Фактично у січні–березні 2018р. |
Темпи зростання (зниження), % |
|||
березень 2018р. до |
Січень–березень 2018р. до січня–березня 2017р. |
довідково: січень–березень 2017р. до січня– березня 2016р. |
|||
лютого 2018р. |
березня 2017р. |
||||
|
|
|
|
|
|
Кількість зареєстрованих безробітних на кінець періоду, тис. осіб |
7,9 |
90,4 |
103,8 |
х |
х |
Середньомісячна заробітна плата одного працівника |
|
|
|
|
|
номінальна, грн |
65232 |
103,63 |
122,44 |
120,75 |
145,36 |
реальна, % |
х |
103,1³ |
107,14 |
105,45 |
128,06 |
Заборгованість із виплати заробітної плати, млн.грн |
511,17 |
89,38 |
105,29 |
х |
97,810 |
Індекс споживчих цін |
х |
100,8 |
113,7 |
102,611 |
103,711 |
Обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг), млн.грн |
4848,32 |
х |
х |
х |
х |
Індекс промислової продукції |
х |
102,0 |
86,0 |
58,0 |
82,0 |
Індекс сільськогосподарської продукції |
х |
х |
х |
83,8 |
94,7 |
Обсяг виконаних будівельних робіт, тис.грн |
41116 |
х |
х |
х |
х |
Індекс будівельної продукції |
х |
х |
х |
25,6 |
92,6 |
Експорт товарів, млн.дол. США |
32,72 |
х |
х |
54,55 |
75,76 |
Імпорт товарів, млн.дол. США |
51,12 |
х |
х |
83,65 |
116,16 |
Сальдо (+, -) |
–18,42 |
х |
х |
х |
х |
Вантажооборот12, млн.ткм |
82,0 |
33,3 |
23,7 |
83,6 |
291,6 |
Пасажирооборот13, млн.пас.км |
69,4 |
97,7 |
81,3 |
85,6 |
108,5 |
Оборот роздрібної торгівлі14, млн.грн |
1566,8 |
112,7 |
104,1 |
106,0 |
х |
_____________
1 Дані наведено без урахування частини тимчасово окупованої території у Луганській області.
2 Дані за січень–лютий 2018р.
3 Лютий 2018р. у % до січня 2018р.
4 Лютий 2018р. у % до лютого2017р.
5 Січень–лютий 2018р. до січня–лютого 2017р.
6 Січень–лютий 2017р. до січня–лютого 2016р.
7 Станом на 1 березня 2018р.
8 До 1 лютого 2018р.
9 До 1 березня 2017р.
10 Станом на 1березня 2017р. до 1 березня 2016р.
11 Березень у % до грудня попереднього року.
12 Вантажооборот автомобільного транспорту.
13 Пасажирооборот автомобільного та тролейбусного транспорту.
14 Порівняння даних з відповідними даними попередніх періодів є некоректним через зміни в методології розрахунку.