Інформація щодо розгляду звернень громадян у ІІІ кварталі 2009 року

 

До Головного управління статистики у Луганській області у IIIкварталі 2009р. іззаявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулися  67 громадян, з них 50 (74,6% від загальної кількості звернень) надійшли поштою до апарату Головного управління статистики, 17 (25,4%) на особистому прийомі – до місцевих (районних) управлінь (відділів).

Усі звернення розглянуті в установлені законодавством терміни. Про результати розгляду питань, порушених на особистому прийомі, повідомлялося письмово або усно за бажанням громадянина.

Повторних та колективних звернень у IIIкварталі не було.

За характером питань, що порушували громадяни, 73,1% від загальної кількості звернень були питання праці, заробітної плати (довідки про розмір заробітної плати, стаж роботи в органах статистики), 26,9% – питання надання статистичної інформації (індекс інфляції, середньомісячна заробітна плата по Україні, Луганській області, знаходження підприємств та організацій у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України).

Від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки у III кварталі 2009р. надійшло 8 звернень (11,9% від загальної кількості звернень), на які надано роз’яснення або необхідну інформацію.

За видами звернень 73,1% від загальної кількості склали заяви та клопотання, 26,9% – інформаційні запити.

Із загальної кількості звернень позитивно вирішені 73,1%, надано необхідну інформацію, роз’яснення – 25,4%, знаходиться у стадії розгляду (термін вирі-шення не настав) – 1,5%.

 Підсумки роботи щодо звернень громадян у II кварталі 2009р. були проаналізовані та розглянуті на колегії Головного управління статистики 30 липня 2009р. Інформація щодо звернень громадян у звітному періоді розміщена на офіційній веб – сторінці Головного управління статистики.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян у IIкварталі 2009р. підготовлено оглядовий лист, який доведено до відома керівників структурних підрозділів Головного управління, керівників управлінь (відділів) статистики у містах та районах області.

Питання своєчасного та якісного розгляду звернень громадян розглядалися на оперативних нарадах у керівництва Головного управління статистики.

Під час комплексної перевірки управління статистики у м.Сєвєродонецьку та відділу статистики у Новоайдарському районі надана практична та методична допомога щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

 

Додаток 1 
Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Луганській області у III кварталі 2009 року

 

№  з/п Кількість  звернень, що надійшли поштою Кількість  звернень на особистому прийомі Кількість всіх   звернень з них: Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
  повторних колективних житлово-комунального господарства освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів охорони здоров’я праці соціального захисту забезпечення законності та правопорядку інші
Всього по області
1 50 17 67 67 49 18
у тому числі по ГУС
2 50 50 50 47 3
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
3 17 17 17 2 15

 

 

 

Додаток 2
ДАНІ ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ У ІII КВАРТАЛІ 2009 РОКУ

 

 

Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою  
Всього по області
    50 3 47 3 2 1 47
     
у тому числі по ГУС
    50 3 47 3 2 1 47
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
   
2. Від громадян на особистому прийомі  
Всього по області
    17 5 2 15 15 2
     
              у тому числі по ГУС
   
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    17 5 2 15 15 2

 

Продовження

 

Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
3. Від Кабінету Міністрів України
4. Від інших органів
  Разом  
Всього по області
    67 8 49 18 17 1 49
     
у тому числі по ГУС
    50 3 47 3 2 1 47
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    17 5 2 15 15 2

______________

*1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10.Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.

** З урахуванням одного звернення, яке знаходилось у стадії розгляду у I кварталі 2009р.