Інформація щодо розгляду звернень громадян у ІІ кварталі 2009 року

 

До Головного управління статистики у Луганській області у IIкварталі 2009р. іззаявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулися 70 громадян, з них 53 (75,7% від загальної кількості звернень) надійшли поштоюдо апарату Головного управління статистики, 17 (24,3%) на особистому прийомі– до місцевих (районних) управлінь (відділів).

Усі звернення розглянуті в установлені законодавством терміни. Про результати розгляду питань, порушених на особистому прийомі, повідомлялося письмово або усно за бажанням громадянина.

Повторних та колективних звернень у IIкварталі не було.

За характером питань, що порушували громадяни, 80,0% від загальної кількості звернень були питання праці, заробітної плати (довідки про розмір заробітної плати, стаж роботи в органах статистики), 20,0% – питання надання статистичної інформації (індекс інфляції, знаходження підприємств та організацій у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, інформації про сільськогосподарські угіддя).

Від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки у II кварталі 2009р. надійшло 7 звернень (10,0% від загальної кількості звернень), на які надано роз’яснення або необхідну інформацію.

За видами звернень 80,0% від загальної кількості склали заяви та клопотання, які вирішені позитивно, 20,0% – інформаційні запити, на які надано необхідну інформацію.

На одне звернення, яке у I кварталі 2009р. було у стадії розгляду (термін вирішення не настав), надана інформація у II кварталі.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян у Iкварталі 2009р. підготовлено оглядовий лист, який доведений до відома керівників структурних підрозділів Головного управління і територіальних органів державної статистики області.

Інформація щодо звернень громадян у I кварталі 2009р. розміщена на офіційній веб – сторінці Головного управління статистики.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядалися на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

Підсумки роботи щодо звернень громадян у I кварталі 2009р. були розглянуті на колегії Головного управління статистики 23 квітня 2009р.

Під час комплексних перевірок управлінь та відділів статистики у містах Кіровську, Стаханові та Марківському районі розглянуто стан роботи зі зверненнями громадян. У ході перевірки надавалася практична та методична допомога щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», наказу Держкомстату від 31.12.2008 № 537 «Про внесення змін до наказу Держкомстату від 28.05.2004 № 347», внесені зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, які затверджені наказом від 31.12.2008 № 91-пр «Про внесення змін до наказу Головного управління статистики у Луганській області від 29.12.2004 № 260-пр».

Керівники структурних підрозділів ГУС та територіальних підрозділів статистики ознайомлені з наказом і зі змінами у частині вказівок щодо заповнення журналу реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян і журналу обліку особистого прийому громадян.

Нагадуємо, що всі звернення громадян щодо надання статистичної інформації у додатку № 1 наводяться у графі 14, у додатку № 2 – у гр.8 та відповідно у гр.9, якщо надана необхідна інформація. Якщо громадянин звернувся із заявою або клопотанням (найбільш поширене – надання довідки про підтвердження трудового стажу, про розмір заробітної плати), то таке звернення у додатку № 1 наводиться у графі 11 та у додатку № 2 – у гр.6 і відповідно у гр.14.

Разом з цим пояснюємо, що у додатку № 2 сума даних граф з 5 по 8 та з 9 по 14 повинна дорівнювати загальній кількості звернень. Графа «Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень» заповнюється тільки у тому випадку, якщо були колективні звернення.

 

 

 

Додаток 1 
Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Луганській області у II кварталі 2009 року 
№  з/п Кількість  звернень, що надійшли поштою Кількість  звернень на особистому прийомі Кількість всіх   звернень з них: Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
  повторних колективних житлово-комунального господарства освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів охорони здоров’я праці соціального захисту забезпечення законності та правопорядку інші
Всього по області
1 53 17 70 70 56 14
у тому числі по ГУС
2 53 53 53 51 2
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
3 17 17 17 5 12

 

 

Додаток  2
ДАНІ ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ У II КВАРТАЛІ 2009 РОКУ 
Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою  
Всього по області
    53 2 51 2 2 51
     
у тому числі по ГУС
    53 2 51 2 2 51
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
   
2. Від громадян на особистому прийомі
Всього по області
    17 5 5 12 13** 5
   
у тому числі по ГУС
   
   
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    17 5 5 12 13** 5
3. Від Кабінету Міністрів України
4. Від інших органів
  Разом
Всього по області
    70 7 56 14 15** 56
   
у тому числі по ГУС
    53 2 51 2 2 51
   
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    17 5 5 12 13** 5

______________

*1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10.Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.

** З урахуванням одного звернення, яке знаходилось у стадії розгляду у I кварталі 2009р.