Інформація щодо розгляду звернень громадян у 2009 році

 

До Головного управління статистики у Луганській області у 2009 р. із заявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулися 265 громадян, з них 179 ( 67,5% від загальної кількості звернень ) – до апарату Головного управління статистики, 86 (32,5%) – до місцевих (районних) управлінь (відділів).

Поштою звернулися 179 громадян (67,5% від загальної кількості звернень), на особистому прийомі – 86 (32,5%). Про результати розгляду питань, порушених на особистому прийомі, повідомлялося письмово, або усно за бажанням громадянина.

Повторних та колективних звернень у 2009 р. не було.

За характером питань, що порушували громадяни, 69,8% від загальної кількості звернень були питання праці, заробітної плати (довідки про розмір заробітної плати, стаж роботи в органах статистики), 30,2% – питання надання статистичної інформації (індекс інфляції, середньомісячна заробітна плата по містах, Луганській області та галузях економіки, соціальні питання, знаходження підприємств та організацій у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України).

Від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки у 2009р. надійшло 31 звернення (11,7% від загальної кількості звернень), на які надано роз'яснення або необхідну інформацію.

За видами звернень 69,8% від загальної кількості склали заяви та клопотання, 0,4% – пропозиції, 29,8 % – інформаційні запити.

Із загальної кількості звернень позитивно вирішені 69,4%, надано необхідну інформацію, роз'яснення – 30,2%, знаходиться у стадії розгляду (термін вирішення не настав) – 0,4%.

На офіційній веб-сторінці Головного управління статистики щоквартально розміщувалася інформація щодо звернень громадян. У Головному управлінні статистики діє “пряма телефонна лінія” для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.

Відділ зведених робіт та показників національних рахунків щоквартально аналізував стан роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики та надсилав її у Держкомстат України до сектору контролю виконання. Оглядові листи з інформацією щодо стану роботи зі зверненнями громадян та зауваженнями доводилися до відома всіх управлінь (відділів) статистики у містах та районах.

Приділялась увага питанню щодо звернень громадян також і під час комплексних перевірок управлінь (відділів) статистики у містах Алчевську, Антрациті, Кіровську, Стаханові, Сєвєродонецьку та у Марківському, Новоайдарському, Слов'яносербському районах. У ході перевірок надавалася практична та методична допомога щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”, наказу Держкомстату від 31.12.2008 № 537 “Про внесення змін до наказу Держкомстату від 28.05.2004 № 347 ” , внесені зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, яка затверджена наказом від 31.12.2008 № 91-пр “ Про внесення змін до наказу Головного управління статистики у Луганській області від 29.12.2004 № 260-пр” .

Керівники всіх структурних підрозділів Головного управління статистики ознайомлені з наказом та змінами у частині вказівок щодо заповнення журналу реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян і журналу обліку особистого прийому громадян.

У зв ' язку з кадровими змінами видано наказ від 24.12.2009 № 88-пр “Про удосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, його структурних підрозділів” та оновлено графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики та начальниками управлінь (відділів) статистики у містах та районах. На веб-сторінці та на інформаційному стенді розміщено оновлений графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики.

 

Додаток 1 

Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Луганській області у 2009 році

 

№  з/п Кількість  звернень, що надійшли поштою Кількість  звернень на особистому прийомі Кількість всіх   звернень з них: Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
  повторних колективних житлово-комунального господарства освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів охорони здоров’я праці соціального захисту забезпечення законності та правопорядку інші
Всього по області
1 179 86 265 265 185 80
у тому числі по ГУС
2 178 1 179 179 170 9
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
3 1 85 86 86 15 71

 

 

 

Додаток 2

Дані щодо звернень громадян, що надійшли до Головного упраління статистики у Луганській області у 2009 році

 

 

Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою  
Всього по області
    179 5 171 8 8 1 170
     
у тому числі по ГУС
    178 5 170 8 8 1 169
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    1 1 1
2. Від громадян на особистому прийомі  
Всього по області
    86 26 1 14 71 72 14
     
              у тому числі по ГУС
    1 1 1
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    85 26 14 71 71 14
3. Від Кабінету Міністрів України
4. Від інших органів
  Разом
Всього по області
    265 31 1 185 79 80 1 184
     
у тому числі по ГУС
    179 5 1 170 8 9 1 169
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    86 26 15 71 71 15

______________

*1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10.Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.