Інформація щодо розгляду звернень громадян у IІI кварталі 2010 року

До Головного управління статистики у Луганській області у III кварталі 2010р. із заявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулися 68 громадян, з них 56 (82,4% від загальної кількості звернень) надійшли поштою до апарату Головного управління статистики, 12 (17,6 %) – на особистому прийомі до місцевих (районних) управлінь (відділів) статистики на особистому прийомі.

Повторних та колективних звернень у III кварталі не було.

За характером питань, що порушували громадяни, 79,4% від загальної кількості звернень були питання праці (довідки про розмір заробітної плати, стаж роботи в органах статистики), 20,6% – питання надання статистичної інформації (індекс інфляції, середньомісячна заробітна плата по Україні, по містах та районах Луганської області, знаходження підприємств та організацій у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України).

У III кварталі 2010р. надійшло 9 звернень (13,2%) від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. На усі ці звернення надані роз'яснення або необхідна інформація.

За видами звернень 79,4% від загальної кількості склали заяви та клопотання, 20,6% – інформаційні запити.

Із загальної кількості звернень позитивно вирішені 82,4% (з урахуванням звернень, які знаходились у стадії розгляду), надано необхідну інформацію та роз'яснення – 20,6%.

На колегії Головного управління статистики 29 липня 2010р. розглянута інформація про виконавчу дисципліну та стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики та в його структурних підрозділах у II кварталі 2010р. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у II кварталі 2010р. оприлюднено на офіційному веб–сайті Головного управління статистики.

У Головному управлінні статистики діє “пряма телефонна лінія” для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян у I I кварталі 20 10 р. підготовлено оглядовий лист, який доведено до відома керівників структурних підрозділів Головного управління, керівників управлінь (відділів) статистики у містах та районах області.

Питання своєчасного та якісного розгляду звернень громадян розглядалися на оперативних нарадах у керівництва Головного управління статистики.

Практична та методична допомога щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян надана під час комплексної перевірки управління статистики у Сватівському районі та відділу статистики у Міловському районі.



Додаток 1

Дані про звернення громадян, що надійшли
до Головного управління статистики у Луганській області
у III кварталі 2010 року


№  з/п Кількість  звернень, що надійшли поштою Кількість  звернень на особистому прийомі Кількість всіх   звернень з них: Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
повторних колективних житлово-комунального господарства освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів охорони здоров’я праці соціального захисту забезпечення законності та правопорядку інші
Всього по області
1 56 12 68 68 54 14
у тому числі по ГУС
2 56 56 56 53 3
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
3 12 12 12 1 11



Додаток 2

Дані щодо звернень громадян, що надійшли
до Головного упраління статистики у Луганській області
у III кварталі 2010 року



Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою  
Всього по області
    56 3 53 3 3 55**
     
у тому числі по ГУС
    56 3 53 3 3 55**
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
   
2. Від громадян на особистому прийомі  
Всього по області
    12 6 1 11 11 1
     
у тому числі по ГУС
   
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    12 6 1 11 11 1
3. Від Кабінету Міністрів України
4. Від інших органів
  Разом  
Всього по області
    68 9 54 14 14 56**
     
у тому числі по ГУС
    56 3 53 3 3 55**
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    12 6 1 11 11 1

_______________

* 1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10.Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.

** З урахуванням двох звернень, які знаходились у стадії розгляду.