Інформація щодо розгляду звернень громадян у II кварталі 2011 року


До Головного управління статистики у Луганській області у I I кварталі 2011р. із заявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулися 58 громадян, з них 5 3 ( 9 1,4% від загальної кількості звернень) надійшли поштою до апарату Головного управління статистики, 5 – (8,6%) до місцевих (районних) управлінь (відділів), з них 4 звернення на особистому прийомі та 1 поштою.

Повторних та колективних звернень у I I кварталі 2011 р. не було.

За характером питань, що порушували громадяни, 87,9% від загальної кількості звернень були питання праці (довідки про розмір заробітної плати, стаж роботи в органах статистики), 12,1% – питання надання статистичної інформації (індекс інфляції, середньомісячна заробітна плата по Україні, по містах та районах Луганської області, знаходження підприємств та організацій у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України).

За видами звернень 87,9% від загальної кількості склали заяви та клопотання, 12,1% – інформаційні запити.

Із загальної кількості звернень позитивно вирішені 87,9%, надано необхідну інформацію та роз'яснення на 12,1% звернень.

На колегії Головного управління статистики 28 квітня 2011р. було розглянуто інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики та в його структурних підрозділах у I кварталі 2011р. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у I кварталі 2011р. оприлюднено на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Питання своєчасного та якісного розгляду звернень громадян розглядалися на оперативних нарадах у керівництва Головного управління статистики.

Для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики, у Головному управлінні статистики діє “пряма телефонна лінія”.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян у I кварталі 2011р. підготовлено оглядовий лист, який доведено до відома керівників структурних підрозділів Головного управління статистики, керівників управлінь (відділів) статистики в районах (містах).

Під час комплексної перевірки відділу статистики у м.Ровеньки надана практична та методична допомога щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.


Додаток 1

Дані про звернення громадян, що надійшли
до Головного управління статистики у Луганській області
у II кварталі 2011 року


№  з/п Кількість  звернень, що надійшли поштою Кількість  звернень на особистому прийомі Кількість всіх   звернень з них: Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
повторних колективних житлово-комунального господарства освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів охорони здоров’я праці соціального захисту забезпечення законності та правопорядку інші
Всього по області
1 54 4 58 58 51 7
у тому числі по ГУС
2 53 53 53 51 2
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
3 1 4 5 5 5



Додаток 2

Дані щодо звернень громадян, що надійшли
до Головного упраління статистики у Луганській області
у II кварталі 2011 року



Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою  
Всього по області
    54 51 3 3 51
     
у тому числі по ГУС
    53 51 2 2 51
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    1 1 1
2. Від громадян на особистому прийомі  
Всього по області
    4 4 4
     
у тому числі по ГУС
   
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    4 4 4
3. Від Кабінету Міністрів України
4. Від інших органів
  Разом  
Всього по області
    58 51 7 7 51
     
у тому числі по ГУС
    53 51 2 2 51
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    5 5 5

_______________________

* 1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.