Інформація щодо розгляду звернень громадян у I кварталі 2011 року

До Головного управління статистики у Луганській області у I кварталі 2011р. із заявами, клопотаннями та інформаційними запитами звернулися 54 громадянина, з них 43 (79,6% від загальної кількості звернень) надійшли поштою, 11 (20,4%) – на особистому прийомі.

До апарату Головного управління статистики 79,6% звернень надійшли поштою, 7,4% – на особистому прийомі, 13,0% звернень надійшли до місцевих (районних) управлінь (відділів) статистики на особистому прийомі.

Повторних та колективних звернень у I кварталі 2011 р. не було.

За характером питань, що порушували громадяни, 75,9% від загальної кількості звернень були питання праці (довідки про розмір заробітної плати, стаж роботи в органах статистики), 24,1% – питання надання статистичної інформації (індекс інфляції, середньомісячна заробітна плата по Україні, по містах та районах Луганської області).

У I кварталі 2011р. надійшло 6 звернень (11,1%) від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. На всі ці звернення надані роз'яснення або необхідна інформація.

За видами звернень 75,9% від загальної кількості склали заяви та клопотання, 24,1% – інформаційні запити.

Із загальної кількості звернень позитивно вирішені 75,9%, надано необхідну інформацію та роз'яснення на 24,1% звернень.

На колегії Головного управління статистики 27 січня 2011р. було розглянуто інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики та в його структурних підрозділах у I кварталі 2011р. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у I кварталі 2011р. оприлюднено на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Питання своєчасного та якісного розгляду звернень громадян розглядалися на оперативних нарадах у керівництва Головного управління статистики.

Для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики, у Головному управлінні статистики діє “пряма телефонна лінія”.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян у I кварталі 2011р. підготовлено оглядовий лист, який доведено до відома керівників структурних підрозділів Головного управління статистики, керівників управлінь (відділів) статистики в районах (містах).

Головним управлінням статистики відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 року № 26 «Про внесення зміни до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» видано наказ від 10 березня 2011р. № 18-пр «Про внесення змін до наказу Головного управління статистики у Луганській області від 29.12.2004 № 260-пр».

Керівники структурних підрозділів ГУС та територіальних підрозділів статистики ознайомлені з наказом.



Додаток 1

Дані про звернення громадян, що надійшли
до Головного управління статистики у Луганській області
у I кварталі 2011 року


№  з/п Кількість  звернень, що надійшли поштою Кількість  звернень на особистому прийомі Кількість всіх   звернень з них: Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
повторних колективних житлово-комунального господарства освіти, виховання та навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів охорони здоров’я праці соціального захисту забезпечення законності та правопорядку інші
Всього по області
1 43 11 54 54 41 13
у тому числі по ГУС
2 43 4 47 47 41 6
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
3 7 7 7 1 7



Додаток 2

Дані щодо звернень громадян, що надійшли
до Головного упраління статистики у Луганській області
у I кварталі 2011 року



Звідки надійшли звернення Кількість звернень 3 них* Кількість громадян, що звернулися до органу влади з урахуванням колективних звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою  
Всього по області
    43 1 41 2 2 41
     
у тому числі по ГУС
    43 1 41 2 2 41
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
   
2. Від громадян на особистому прийомі  
Всього по області
    11 5 11 11
     
у тому числі по ГУС
    4 4 4
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    7 5 7 7
3. Від Кабінету Міністрів України
4. Від інших органів
  Разом  
Всього по області
    54 6 41 13 13 41
     
у тому числі по ГУС
    47 1 41 6 6 41
     
по місцевих (районних) управліннях (відділах) статистики
    7 5 7 7

______________________

*1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації.
11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.